Слідкуйте за нами: rss twitter

Radymo.com - полезные советы на разные темы

Полезные советы, лунный календарь и восточный гороскоп
Головна » 2019 » Березень » 18 » Визнали смертельно небезпечними популярні ліки

Визнали смертельно небезпечними популярні ліки

Інші Медичні поради на http://radymo.com/

Популярні ліки визнали смертельно небезпечними

Лікарські препарати для зниження високого кров’яного тиску і від стенокардії, які містять завищені дози ніфедипіну, можуть призвести до раптової зупинки серця. Такий висновок зробили експерти Європейської спільноти кардіологів, провівши власне дослідження.

Як з’ясувалося, препарати, які містять ніфедипін, можуть викликати раптову зупинку серця. При цьому у ліків, що містять дигідропіридин та амлодипін, такого побічного ефекту виявлено не було. Для дослідження експерти вивчали допустимі дози кожного з препаратів – 30 мг і 60 мг (90 мг є доступними, але рідко використовуються) ніфедипіну, та 5 і 10 мг амлодипіну. Стандартна практика полягає в тому, щоб починати з меншої дози, потім давати більш високу дозу, якщо артеріальний тиск або біль у грудях недостатньо знижені.

Дослідження показало, що застосування високих доз (більше 90 мг ніфедипіну і більше 10 мг амподипіну) може спровокувати зупинку серця, причому небезпечнішим є передозування ніфедипіну.

“Обидва препарати (ніфедипін, амлодипін), як правило, вважаються однаково ефективними і безпечними, і жоден з них не пов’язаний з раптовою зупинкою серця. Це дослідження передбачає, що високі дози ніфедипіну можуть збільшити ризик раптової зупинки серця через фатальну аритмію серця, в той час як амлодипін — ні”, – зазначили автори дослідження.

Поширити в соцмережах: Також читайте:
[Кулінарні поради]
Совет: Борьба с “вредными вкусностями”
[Медичні поради]
Совет: ДИАБЕТ и Масло сафлоры
[Медичні поради]
Посещение стоматологической клиники

Переглядів: 144 / Дата: 18.04.2019
Коментарів: 0
Коментарі: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані і перевірені модератором користувачі
[ Реєстрація | Логін ]
загрузка...